Wednesday, March 15, 2017

Cara Mengatasi Masalah Jerawat Terok & Bernanah Secara Berkesan Selamat Dan Semulajadi

Alahaii.. jerawat besar-besar memerah kat muka. Ohh tidakk.. Malunya rasa. Tidak dinafikan dekat luar sana ramai sangat yang mengalami masalah jerawat terok, kronik sehingga kelihatan memerah & bernanah. Ade sesetengahnya sehingga tahap terpaksa mendapatkan rawatan pakar kulit dan berhabisan ribuan ringgit bagi mengatasi masalah ini. Tapi tahukah anda dengan pengambilan suplemen yang bersesuaian dan menggunakan set penjagaan kulit yang bersesuaian dengan muka, mampu mengatasi masalah ini secara berkesan lagi selamat & semulajadi? Malahan tindakan bijak anda mampu menyelamatkan duit anda dari habis beribu-ribu tetapi akar  masalah tak juga selesai-selesai.

JERAWAT BERNANAH

Jom kita baca cerita seorang customer shaklee yang menghadapi masalah ini akibat perubahan hormon sejurus selepas melahirkan anak yang pertama.




JERAWAT HILANG DENGAN SET CANTIK SHAKLEE

Nama saya Lisa Laing. Saya seorang ibu dan surirumah. Pengalaman saya bersama Shaklee sangat mengembirakan saya dan keyakinan diri saya kembali bila berhadapan dengan orang.Tiada lagi perasaan rendah diri dan benci pada diri sendiri setiap kali melihat.
Perkongsian saya adalah berkaitan dengan kulit wajah saya yang bermasalah teruk selepas saya melahirkan anak pertama pada November Tahun 2010. Wajah yang bebas jerawat dan bersih licin tiba-tiba dipenuhi dengan jerawat yang sangat teruk. Lebih parah ia sakit bagaikan kulit terbakar bila dicuci.

Pelbagai produk dari harga murah hingga ratusan ringgit telah diguna untuk mengubati masalah jerawat saya. Namun tidak juga sembuh. Tetapi ia membuat muka saya ditumbuhi dengan lebih banyak jerawat,kulit muka kemerahan serta kulit terasa terbakar kepedihan setiap kali muka dicuci.
Saya pernah berjumpa doktor pakar kulit swasta. Doktor memberitahu bahawa masalah saya timbul disebabkan Hormon Exchange selepas bersalin. Ubat yang dibagi doktor memang membantu tetapi bila tidak meneruskan pengambilan ubat yang dibagi doktor jerawat saya timbul dan lebih parah lagi jerawat muka saya semakin teruk. Bayangkan dalam 1 bulan perlu follow up 2 kali dalam 1 bulan. Dalam 1 bulan sahaja ratusan ringgit melayang tanpa kesan memuaskan. Saya sangat berputus asa.


Cara Mengatasi Masalah Jerawat Terok, Kronik & Bernanah Secara Berkesan Selamat Dan Semulajadi


Itulah kisah saya tanpa Shaklee.
Permulaan saya bersama Shaklee bermula apabila saya melayari internet. Banyak sangat testimoni berkaitan kebaikan Shaklee di internet. Hati saya tergerak untuk mencuba produk Shaklee.
(Jika tidak silap saya mula mengenali Shaklee pada tahun 2012.)
Saya merasa bersyukur sangat kerana Shaklee telah membantu saya dalam mengatasi kulit muka yang ditumbuhi jerawat teruk . Kini jerawat teruk bagaikan membakar wajah saya telah hilang buat selamanya. Terima Kasih sangat kepada pengasas Shaklee ini kerana telah mengeluarkan produk yang sangat terbaik.
Sekarang tanpa meneruskan pengambilan Shaklee kulit muka saya tetap sihat dan bebas jerawat. Ada pun jerawat timbul jerawat nakal yang datang sekejap sehaja.
( Hampir 1 tahun mulai 2014 tidak meneruskan pengambilan Shaklee kecuali ambil Vitamin C sahaja )
Lebih mengembirakan saya ialah sekarang saya tidak perlu guna makeup tebal bila berjumpa kawan. Kadang tanpa makeup pergi ke kedai.

Ini adalah senarai produk yang saya ambil:

  1. Awal pengambilan hanya dengan Vitamin C dan ESP
  2. Bulan seterusnya ada bajet saya tambah Alfafa Complex
  3. Ada bajet lagi saya beli GLA untuk bantu stabilkan hormon
  4. Bulan seterusnya saya beli Vitamin E
  5. Disebabkan saya tidak dapat guna sebarangan produk pencuci muka saya pun mencuba Enfuselle Purifying Cleansing Gel. Tidak memedihkan kulit muka saya.

Lihat sendiri testimoni saya. Gambar dulu dan terbaru sekarang (6/10/2015). Tanpa pengunaan berterusan tiada lagi jerawat teruk timbul walaupun saya baru lepas bersalin pada 2/8/2015.


Sekiranya ingin dapatkan Set Cantik Shaklee bagi mengatasi masalah jerawat anda mengikut keperluan dan masalah kulit anda serta konsultasi eksklusif dan percuma dari saya, bolehlah hubungi saya di,

FB : Siti N Sheikh Abdullah
FB Page : CelikSihat Page 
Blog : CelikSihat 
Instagram : kakct_shaklee
Email : sitinurra77@gmail.com
HP : 019-514 6495
WhatsApp : www.wasap.my/60195146495
COD Area : Tronoh, UTP, UITM, Bandar U & Seri Iskandar

Inshaallah saya sedia membantu anda!

Pengedar Shaklee Perak 
Pengedar Shaklee Ipoh 
Pengedar Shaklee Batu Gajah
Pengedar Shaklee Tronoh 
Pengedar Shaklee Seri Iskandar
Pengedar Shaklee UTP
Pengedar Shaklee UiTM Seri  Iskandar 
Pengedar Shaklee Bandar U 
Pengedar Shaklee Bota

1 comment:

Unknown said...

Assalammualaikum .
Betul tu apa yang dikatakan oleh cik puan punya blog :)
Jerawat yang kronik dan serius boleh mengurangkan keyakinan diri kita.Baca Tips Mengatasi Masalah Jerawat Berdasarkan Pengalaman Penulis Ini Sendiri. .Jangan risau, tiada masalah yang tiada jalan penyelesaiannya. Kuncinya ialah sabar dan konsisten .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...